Інформація про повернення посилки

  • У разі отримання пошкодженого або бракованого товару клієнт має право на заміну пошкоджених виробів якісними аналогами. Зв'язавшись з нами, клієнт висилає браковані вироби, і натомість отримує від нас якісні за наш рахунок.

  • У разі, якщо вантаж був пошкоджений з вини компанії-перевізника, клієнт має право звернутися в офіс перевізника і скласти акт прийому пошкодженого вантажу, і може претендувати на відшкодування матеріальних збитків від компанії-перевізника. Також Ви можете зв'язатися з нами по телефону, щоб отримати консультацію про подальші дії.

  • Так само ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача»

Будь ласка, перевіряйте посилку на пошкодження не залишаючи відділення Нової пошти. У разі пошкодження посилки з вини компанії-перевізника, вам належить матеріальна компенсація!